Laitteiden huolto

    Huollamme takuunalaiset maahantuomamme tuotteet poislukien Optoma.
    (Optoman huollot hoitaa Suomessa keskitetysti Infocare - lataa Optoma huoltojen toimintaohje TÄSTÄ!).

    Takuuhuoltoon lähetetyn laitteen mukana tulee AINA olla yhteystiedot, vikakuvaus ja ostokuitti! Näiden tietojen puuttuessa huolto voi viivästyä tai sitä ei voida suorittaa. Tällöin perimme huollosta ylimääräisen selvityspalkkion 50€.

    Takuunalaiset laitteet voi toimittaa huoltoon hyvin pakattuna Postilla (asiakaspalautustunnus 616665) tai tuomalla laitteen paikan päälle arkisin klo 10-17. Jos Postin tunnusta käytetään takuun ulkopuolisten laitteiden lähetykseen, perimme postikulut huoltolaskun yhteydessä.

    Poikkeuksellisen isojen tai pitkien (esimerkiksi valkokankaat) kuljetukset hoidamme Schenkerillä. Näiden osalta toimintaohjeet pitää sopia erikseen.

    Osoite: Highend Studio Finland Oy, Vetotie 4, 01610, Vantaa
    Kysymykset: info@highendstudio.fi tai puh. 09-4553685 (huollon yhteyshenkilö Miko Meskanen)

    Takuuhuollot, takuun ulkopuoliset korjaukset ja muut monipuoliset huoltopalvelut suorittaa yhteistyökumppanimme Elektronipeka Oy.
    Elektronipekan löydät samasta osoitteesta. Lisätietoja enipeka.fi.